Dit is waar je bonbons met een logo allemaal bij kunt gebruiken

Ook al is het misschien niet goed voor ons, het blijft een feit: mensen houden ervan om te snoepen. En een van de grootste snoepwaren die klanten van snoepwinkels en supermarkten al jaren trekt is chocola. Chocolade komt in verschillende vormen, van repen, tot tabletten, tot muntjes, tot de bonbon. Bonbons worden vaak geassocieerd met een romantisch cadeau of een goede aanvulling op een theekransje, maar de gebruiken gaan verder dan dat. Zo kun je logo op een bonbons bestellen, waardoor je deze lekkere chocolade tabletten nog lekkerder maakt. Hier hebben we een paar ideeën bedacht waardoor je als bedrijf bonbons met logo kunt inzetten als marketingstrategie.

 

Deel ze uit bij binnenkomst

Als je als bedrijf een snoepwinkel hebt, zullen chocola en bonbons waarschijnlijk op de bovenkant van klanten hun prioriteitenlijst staan. Ongeacht wat voor producten of snoep je daadwerkelijk verkoopt, een gratis bonbon zal mensen altijd bijblijven. Daarom kun je een logo op een bonbons gebruiken om mensen naar je winkel te werven. Door het logo zullen ze ook de winkel beter onthouden en wellicht vaker terugkomen. Wellicht kun je dan lekkere chocolade tabletten uitdelen. Zelfs als je geen actie doet waarbij je gratis snoep uitdeelt, zullen mensen sneller geneigd zijn om langs te komen nu ze weten dat jullie de lekkerste bonbons hebben.

 

Houd een win actie

Een andere mogelijke toepassing van logo op een bonbons is om deze te verwikkelen in een grote winactie. Dit kan ook werken voor elk bedrijf, zelfs als je niet in de snoep business zit. Zo kunt u bijvoorbeeld een winactie houden of een evenement organiseren voor een goed doel. Om meer mensen te werven zou u dan een participatie prijs kunnen instellen, waarbij mensen dus iets kleins krijgen omdat ze meedoen. Wat is een betere manier om dat aan te vullen dan met bonbons met een logo. Ter vervanging van bonbons zijn lekkere chocolade tabletten ook een goede participatie prijs.